stressen kommer tillbaka.

ingenting har fasen fungerat pluggmässigt den här terminen. programmeringen har varit minst sagt överväldigande, på ett dåligt sätt. jag som trodde att jag kunde något specifikt, men det gjorde jag såklart inte. dessutom ska jag skriva kandidatexamensuppsats och just nu är jag kanske världens sämsta kex-partner. men hey, det är tydligen lugnt för även om jag är en dålig kexpartner med extremt lite tid så är jag och min partner på samma nivå. vet inte om det är bra eller dåligt. vi förstår ju i alla fall varandra när vi har mycket att göra, men ingen har riktigt den tid som verkar krävas för uppsatsen. 
 
dessutom är det mars, och när det var som vårigast så blev det kallt och snö igen. VILL BARA HA VÅR. men det är tydligen för mycket begärt i mars. hoppas på april istället.
 
jag vettefan alltså. just nu har jag ingen tid till övers alls, och de saker jag lägger ned min tid på går inte ens bra. känns som en ond spiral. vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. kanske är det en fas jag går igenom just nu? jag hoppas fasen det. snart får det vara nog, vill bara återta kontrollen över mitt liv - typ.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0