fortsätt plugga, fortsätt plugga, fortsätt plugga, plugga, plugga...

känns inte som jag gör någonting men ändå händer det saker hela tiden. 
 
programmering, kandidatexamensuppsats, hundvakt, möten, planering, middagar, blijard, öl och roliga events. i den långa raddan av saker som löser av varandra så flyger tiden iväg. det känns som att jag har så mycket saker inbokat framöver, att de närmsta månaderna kommer att försvinna och plötsligt kommer det vara sommar och folk kommer att gå omkring barbenta i sandaler. oh, den ljuva sommaren - som jag längtar dit. 
 
just nu vill jag egentligen bara ge plats åt roliga saker, men tyvärr måste ju plugget också skötas. ska överleva programmeringskurserna och få klart min kandidatuppsats, och sen jävlar, då väntar tre månaders sommar och roligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0