tre fasta punkter när resten av världen skakar.

även om jag är väldigt kluven för tillfället, så är det några saker vet jag for sure.
 
- jag älskar mina vänner som bryr sig om mig och varandra. det finns inget finare än att ha någon där, någon som frågar hur det är och som man vet inte försvinner.
- jag är klar med att göra saker som andra ber mig om, i de fall de får mig att må dåligt. jag ska må bra.
- jag ska ta min kandidatexamen till sommaren. det är åtminstone mitt mål, för jag vill verkligen, verkligen bli klar med min kandidatexamen nu till sommaren. det finns inget som heter rester.
 
tre målstolpar på vägen i alla fall. tre fasta punker. tre saker jag vet, med säkerhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0