helgen.



helgen har bestått av god mat, skratt och fina vänner.

i fredags började jag med att grilla hos klara. det var gott sällskap och många skratt, för att inte tala om den omnomiga grillmaten. sedan åkte jag in till stan för skulle träffa andra vänner, men jag var lite sen så när jag kom till puben där vi skulle mötas så var mina vänner i princip redan på väg hem, haha. gick förbi puben ändå och hade fantastiska 35 minuter innan jag åkte hem igen. kändes som en hel pubkväll i snabbspolning - hann träffa både den ena och den andra och dricka öl och även uthärda ett superlamt raggningsförsök. förutom det sistnämnda så hade jag en otroligt grym fredag!

i lördags åkte jag till landet och stannade till söndagen. grillade, badade, solade. mekade med en cykel. tränade på handstående och handvolter och blev lagom förvånad när det visar sig att jag fortfarande nästan kan göra handvolt! lite mer övning så sitter den. blev sjukt sugen på att träna akrobatik... det hade fasen varit nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0