bildregn från london

märkte under en av mina stadsvandringar att man kunde se typ allt från victoria street. london eye, big ben, st margret's church och westminster abbey. fint!

londons version av cow parade gjordes av BT Artbox över hela london.

gick på buffé och beställde extra pommes eftersom jag cravat det hela dagen. tjockis. omnom.


gick på marknader och hittade bland annat bitsch kitsch. tänk er att de tagit alla era leksaker ni hade när ni var små, och gjort om dom till halsband och smycken. coolt ibland, mest tacky kanske.


solhattar var tydligen sjukt trendigt, liksom gälla sommarfärger.


gick på musikal, såklart. denna gång blev det billy elliot och den var helt magiskt bra!


londons teatrar är så fina. här är gamla victoria palace theathre.


avslutar med en bild på vårt afternoon tea. alla gånger jag varit i london - hur kan jag INTE ha gjort detta förut? detta var i anslutning till saatchi gallery där vi spenderat timmarna innan tittandes på fina, underliga och även rent av tråkiga fotografier.

allt som allt hade jag en fantastisk vistelse i london. lyckades göra de tre saker som stod på min önskelista för denna gång och dessutom mycket mer. tack för denna gång, och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0