härliga jullov.

har tänkt bort skolan och allt vad jag "borde göra" ett tag, och njutit fullt ut av jullovet. har glömt hur fint det kan vara, hur fina mina vänner är och hur viktigt det är att finnas där och bry sig om sina nära och kära.
 
min vecka har varit underbar. julafton på landet i värsta vinterlandskapet, följt av juldagen och firande med vänner. resten av veckan har jag gått på stan, passat på att njuta av det lilla solljus som finns nu, gått på bio, tittat på serier och umgåtts med folk. avslutar veckan med söndagsstäd och snart blir det middag hos syster.
 
härliga jullov. ska njuta maximalt innan det är dags att återgå till studentlivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0